Mina ögon är gröna!


Lär skaffa mig en slad till nya telen så jag kan lägga upp bilder här på bloggen från den! Nu lär jag ju göra som jag gjorde förut med iphonen! ladda upp via fb på telen och så ladda ner bilden på fb, ta bort bilden och ladda upp den här! bra drygt! :)

men jävlar va min utväxt syns! Har inte färgat håret sen augusti (försöker ha terapi fö håret) så får se.. velar ju också om jag ska börja lägga i blonda slingor så då känns det onödigt att färga bort utväxten! haha men på bilden ser den grotesk ut men i verkligheten är den inte sådär farlig! Tycker iaf inte jag! haha

Fick sms av mammsen i natt vid 5 tiden att de var i thailand och att allt var bra! Tack för väckningen <3 typ! hihi blir väldigt lite mamma och anders tid nu ett tag framöver! Nu är dom i thailand i 2 veckor, sen kommer de hem och är hemma någon vecka och så åker dom till kongo i 2månader!

Idag kom det in en man som inte prata svenska som jag prata engelska med... han sa -Du ser ut att vara riktigt glad idag! hehe Är alltid en solstråla ju? ;) +så tyckte han att mitt namn var ovanligt!

30min kvar sen ska jag traska håmmåt och få tårta! hehe (A)

Kommentarer
Postat av: Joel

Fin blogg och söt tjej kram

JESUS CHRIST IS COMING VERY SOON SEARCH AT, IN FIRST RESULTS 2010HELLO MY BLOG SITE, OF GODS SPIRIT AND JESUS CHRIST GODS SON, SEARCH AT GOOGLE: sabrina susan 2010 wake up repent sabbath holy

2012-01-14 @ 18:42:22
Postat av: Nikoninan

hahaha Hallelujah ;) hahahahha!

2012-01-16 @ 18:38:39
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0