Tisdag! Semla- CHECK!

Kom till jobbet... plockat med smyckena och korten! Sen har jag ätit en semla så börja dagen med semla är inte tokigt! hehe  var riktigt gått!!!! hehe

Igår hämtade pappa och anna upp mig utanför galerian när jag sluta! Pappa skulle testa om det gick att ladda batteriet eller om det är att köpa nytt! iaf! pappa plocka dän batteriet, när det var ur skulle jag låsa bilen men det funka inte med knappen! HALLÅ..... det är inge batteri i.... hehe så fick låsa med nyckel istället för knappen! hehe

så skulle pappsen testa ladda men funka inte, då var det hans laddare som hade gett upp livet också! hehe så dom åkte hem och sen fick jag ett sms av pappa att han fått igång laddaren nu! hehe ajaa blir att köpa nytt bateri till lilla bilen istället! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0