Härliga dagar i idre! Nu tillbaka till verkligheten!



Hemma efter 4a dagar i idre! Var riktigt härligt och roligt! vart en hel del åkande och så! Disko bowling, rundpingis. mat och kortspel och trevliga sällskap! Bröt av bindningen på brädan..... halkade när jag skulle av sitliften och satte mig på bakre bindningen så den gick av! eheee..... va gladis man blir! Kom iaf ner och kunde åka ändå öven om bakstycket var av hehe men inte ett ställe i idre sålde dom bindningar.... hur korkat är inte det? idiotiskt kallar jag det! men uthyrningen fixade till så de satte dit en så jag kunde åka iaf så det var bra det! hehe Har både vart fint väder, målningt och så! Men vart as roligt ändå! Ramlade 1 gång denna vända! hehe








vart inte så mkt korttagning... tråkigt nog men det är väldigt kallt att ta av sig vantarna och börja fippla med telefonen och ta kort men lite fick jag iaf! heeh :P

Fredagen vart det ju som sagt bowling (gick skit för mig) fick en strike sen inge mer typ. helt värdelöst. måste bero på piggelindrinken och smirnoffen jag drack innan! sen gick vi tillbaka till stugan och hade lite fest och sen vart det loftet! hehe var bara massa lodisar och bondlurkar där typ! hehe men men attans så kul vi hade ändå! :)

Nu kommer man vara helt slut de närmaste dagarna och gud så skönt jag sov i natt! Var helt underbart att få sova i sin egna säng! hehe

Vi bastade också! Jag och johanna kuta ut och skulle rulla oss i snön men vart baar att lägga sig på mage och så tog vi med as mkt snö in i bastun och skulle kasta poå de som satt där men dom släppte inte in oss! Men tillslut så! hehe jaaa roliga dagar och ett måste till nästa år igen allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0