Effektiv TISDAG!

Tisdag idag!

Han med en hel del imorse.... Diskade och torkdammade sänggaveln (huvudgaveln) och vattna blomman jag har ståendes på den.. den börjar allt se lite torr ut! hehe
Ja som sagt han med det! +att fixa mig själv och tillomed äta frukost! Ändå somnade jag inte så tidigt igår kväll då jag låg och fiffla med Iponen igår som hoppa igång när jag satte i det gammla bateriet och inte det nya! hehe Så nu verkar den funka felfritt igen så förtillfället har jag 1 Samsung galexy s2 och en Iphone 4a med alla nya instalationer och uppgraderingar! Inte så tokigt med hade inte klarat det utan hjälp! :) den laddar som den ska och blir inte varm och bateriet dör inte och verkar hålla och inte ticka ner i procent, eller rättare sagt rina ut som det gjorde tidigare! Ja inte så dumt!

Min väldigt fina Fan telefon.... haha



Idag kom jag även ihåg att sätta i örhängen i alla hål hehe! Var länge sen och det nya hålet krånglar inget alls så det är superskönt! Hoppas mina håltagningsprylar kommer snart! Vill ha de nu!




Igår när jag skulle gå och köpa nått att äta så fastnade jag vid sko affären och kollade på skor en snabbis och så kommer en gubbe med sin käpp och knakar på mitt ben med käppen och säger, -Väldigt fina ben du har i de där byxorna och skorna..... hahahah Jaha? gammal som gatan var han! hahah

Kommentarer
Postat av: amanda

älskar byxorna! så jävla snygga! vart har du köpt dom? :)

2012-02-28 @ 20:44:54
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0