Busök +tårta + snart semla! Herregud!

Denna dag har det varit mkt ätande! hehe får se om jag kan trycka i någon semla eller om det får vara! hehe

Mille kom på besök så vi har suttit och pratat! Har beställt hem lite nya smycken av ett märke jag aldrig haft hemma så ska bli spännande men de har väldigt mkt fina och prisvärda smycken så kommer bli superduper roligt! =D Så spännande!

Mamma köpte lunch åt mig, så då vart det räckmaka. sen kom milla på besök och vi tjåla och babbla och så kom en levernatör och babbla så fick lite smakråd av milla så var inte så tråkigt allt! hehe Sen när han gick köpte vi en varsin tårtbit var! hehe var riktigt gått! Precis när milla åkte så kom lollo och fråga om jag ville ha semla och om jag kunde gå och köpa då! hehe absolut! Kan ju inte säga nej till en semla! På vägen dit så gick jag igenom Lindex och hittade en sån superfin tröja som jag bara var tvungen att testa! åhååå men köppte den inte! hehe får se hur lång tid det tar innan jag får abstenens och vill ha den! hehe jaa men vet inte! Han även kuta till posten i samma veva och hämta ut förlovningsringar! jaaa nuförtiden är det snabba vänder på stan för en! ;)


vart ganska så kär i denna tröjja! Attans... börjar abstinensen redan komma... jag som har "lovat" jennifer att jag inte ska handla så mkt onödigt! hahaha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0