Äntligen FREDAG! igen

Har nått trevligt att se framemot ikväll!!!! tvätta, hokus pokus! haha Står på min platts bakom kassan vid datorn och fipplar! Hoppas mina varor jag beställt kommer! Vill ha dessa fina budskapshalsband nu ju! åhåååå så spännande!

mmm hittade på choklad så nu vart jag ofokuserad på att skriva! Mummsmumms!

Ja! Igår efter jobbet vart det att möta upp Johanna på Subway och käka! Riktigt mysigt var det allt! hihi lite pinsamt när både jag och johanna är stammisar där och hon som gör makorna kan båda våra utantill! hehe johanna kiken terijaki (stavning?) och tomat men inge kladd, bara kanterna. jag kyklingbröst och bara kyklingen varm.. jaa vi behöver inte säga så mkt! haha bara nicka! ;)

efter det gick vi och handla på hemköp! Är bra när man har någon med sig när man ska handla för då går det mkt lättare att få grejer i korgen! hehe duktigt duktigt!



mitt hår är välldans fluffigt idag och eleckriskt! irriterande! ojoj hehe

Idag var det välldans kallt att gå ner till stan... brrr så kallt allt! hehe men det gick bra men kändes som om ansiktet skulle frysa av!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hahaha :D så kul ;) det var så mysigt att träffas en stund ! <3 :) ;) sötunge ;)<3

2012-02-03 @ 17:33:05
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0