Ti sento Milano

Idag har dagen gått fortare än vanligt! Har haft sällskap i butiken idag med försäljaren som har Ti sento milano! Så hon har haft hela kollektionen och så har det vart 20% på hela Ti sento serien! :)
 
Men nu har försäljaren åkt hem så nu är jag här själv igen! :)
 
Igår var det det stora datumet 12-12-12   ;)
 
Igår var jag och jennifer och träna på morgonen och har allt lite träningsverk i benen! sen även har jag ont i magen men nu börjar det bli bättre! "roliga" veckan kallas det! haha Torsdag idag! Veckorna går så fort och snart är det julafton! LEDIG LEDIG! men innan jag blir ledig på julafton så är det jobb alla dagar till dess!YEY
 
Idag har jag nog testat alla ringar från Ti sento, deras kollektion är så fin! ojojjj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0