Imorgon är en speciell dag för många!

Imorgon är det det STORA datumet! 12-12-12 Många som förlovar sig och vissa som planerat en lång tid för att även gifta sig! 2012-12-12 kl 12:12.... Sissta chansen att få lika år, månad och datum! Så sissta chansen! Det är allt ett bra häftigt datum!
 
Har haft en hel del med förlovningar nu inför det datumet! Finns chans än att folk kommer komma idag eller imorgon och vill ha det datumet! Stor dag! Killar som ska passa på att fria imorgon! ;) Det som är roligaste med mitt arbete det är förlovningsringarna och vigselringar/ alliansringar! Det är så roligt att få dela den glädjen med mäniskorna som kommer in och har bestämt sig för att förlova sig! Man får sån energi av dom och man blir så glad!
 
Igår fixade jag min nya bok där jag skriver in förlovnings eller vigsel beställningar! Gjorde om den lite med att klippa och klista från classic brochyrerna så den ser lite mysigare ut! :) Nöjd! Då hade jag nått att pyssla med och är så kul med sånt! :)
 
Så nu är det bara att börja kludda ner allt i boken! ;)
 
13dagar kvar till Julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0