Gott Nytt ÅR!

Sissista dagen på året! Jobbet nu men stänger om 25moniter! Skönt! Så då blir det att leta fram kläder som man kan ha på sig ikväll! Festar ut det gammla året oich festar in det nya! Lika som förra året! ;)
 
Vad har hänt detta år?
Jag fick min prins! ;) <3
jobbat, jobbat och jobbat! haha Har vart mycket jobb detta år! Idre resan i början av förra året hans med också! Trevligt! sommar flyttade jag in till martin!
 
Året som vart har vart bra! mycket jobbmen hoppas att nästa också ska bestå av jobb men även fritid! ;)
 
 
Bild på mig och älsklingen på julaftonsmorgon! mys <3
 
Blir hem och leta klädsel till ikvälll! sen blir det kian med lite folk sen fest! :) SKOJJ!
 
HA en kanon bra sista dag på detta år och påbörja nyta året väl! Gott nytt år alla! Min dag ska bli awsume! <3

Kommentarer
Postat av: cassi

sötisar :D

2012-12-31 @ 13:20:44
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0