Fredas mys!

Igår var det fredag! Vilket betyder! FREDAS MYS! Börja med att träffa pappa utanför abb när jag slutat för att skriva på ett papper om min bil! Så nu står jag inte som ägare på min bil längre! pappa har ställt sig på bilen så blir det en mkt billigare kostnad.... Jag betalar 800kr på min i månaden för helförsäkring och så... om den står på pappa skulle det bli 300 nu nu har vi skrivit över den :)
 
Kom hem och vart överaskad då älsklingen tänt ljus och mysat till det och dukat och köpt med sig hämtmat från coco Thai! där överaskade han mig allt! ;) hihi efter vi ätit var det dags att julpynta! Vart att plocka fram ljusstakarna så nu äntligen står nya ljusstakarna på sin platts! idag när jag slutat blir det att leta efter en ljusstake att ha inne i sovrummet! :) Måste vara en riktigt fin en som passar in där! ;) hihi Efter julpyntande så vart det film! Någon ny en.. ganska bra handling men konstigt filmat... haha men helt okey men inte den bästa hehe !
 
Riktigt mysig och härlig Fredag! skönt att det är lördag... bara jobb i 5timmar då och imorgon 14.00-18.00 så 4a timmars jobb imorgon sen är det en ny vecka med 6dagar arbete! Härliga DECEMBER!
 
 
Idag glömde jag telefonen hemma! Attans så drygt!  hehe
 
Imorgon blir det att tända första advent! ;) ojoj snart är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0