trallla laaaa!

Igår när jag kom hem från jobbet gjorde jag klart med mattorna i trappen! Vart riktigt bra! allt! hihi Fick ingen riktigt bra bild på det! men men får duga allt! hihi så ska jag införskaffa en stor svart kruka och en grön bollväxt att ha en trappan! Kommer bli super! hihi
 
 
Hoppas att dagen rinner på bra idag! att tiden går fort! Ska snabbt stänga igen idag och hällsa på Milla i sin nya salong som öppnades idag så ska skriva till henne nu strax och hälsa lycka till! hihi och så! Så ska bli så spännande för ska dit och kika direkt när jag stängt! Så spännande! Sen direkt och hämta martin och så ut till mamma och anders där vi ska fira cassi! :)
 
Massa lycka till För milla Med nya salongen LILLA MILLA! MASSA GRATTIS TILL HENNE <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0