Torsdag! Träning!

Torsdag idag! Började dagen lika som igår! Var lite segare ur sängen imorse men det gick fin fint det! Gick upp 20i 7. hoppa i träningskläderna och åkte! Glömde vattenflaskan på bänken i hallen.. hehe Och mötte Jennifer vid Må Bättre! Gick bra att träna idag! Har lite träningsvärk i benen och axlarna men efter idag kommer jag nog ha mer! hehe Känner mig så stel i benen. men vi har iaf vart duktiga att strecha efteråt också! Stort +för oss! Nästa träning blir på onsdag men Jennifer. Får se om jag kan ta mig ner till gymmet själv på måndag eller om jag väntar tills på onsdag! :)
 
Snart helg iaf så känns ju super skönt! :) Fest i helgen också på lördag :) Ska bli skojjj!
 
Har ingen bild att bju på! Men iaf, nästa helg blir det kräftfiske och kräftskiva! GÖÖTTT!
 
Ha en bra dag alla! ;)
 
Joo imorse var jag så duktig och tillomed gjorde gröt! vart ju så hungrig igår efter jag tränat och åt yogurt och så när jag kom ner till affären vart jag vrålhungrig på en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0