Tisdag Tisdag! wieee

Dagarna rullar på allt! Tisdag idag!
 
Igår när jag kom hem vart det mat och så kom jag på att vi skulle åka till pappa! haha han hade hittat på bandet som man kan sätta i de där små banden från video kameran! haha skojj skojj! Så jag och martin åkte dit och kollade! :) synd så har vi spelat över en del av banden när vi åkte miniskidor och kaninerna och massa bullshit typ! haha  men fick se lite smått och gått iaf från vi var små! :) så var roligt! Pappa var och fiska och anna var och träna men dom kom hem senare så dom var också med och kollade lite! :) hihi så vart en ganska sen kväll! Sen var det bara att åka hem och krypa ner i sängen och sova! :) Bra måndagskväll!
 
idag vet jag inte riktigt vad det blir! Om det blir en tripp till örebro eller så? visar sig! :) Men imorgon eller torsdag så blir det taco på ängel med johanna och jennifer! :) Inte alls tokigt det! hihi
 
Bild från midsommar! Känns som om det var länge sen! Snart är det vinter och kallt! Och julafton, juldan! haha
Lördag dop, veckan efter torsdag-Fredag stockholm, Fredag, Martin fyller år och  sen 13sep fyller jag år! :) Vet inte hur jag ska göra.. lär boka hotell men läskigt att sova på hotell själv.. uschamig alltså! hehe trökigt att jag är borta på älsklingens födelsedag men kommer hem på kvällen iaf! tänker åka bil så jag kan åka på en gång det är möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0