Söndagens bus!

Söndagen var också så bra! Vädret vart ju bra också! :) lugn morgon med tecket i soffan och gosa! sen bestämde vi oss för att åka och fiska! Så vi åkte först till bastkärn och hällsa på och hämta nycklar till båten. Johanna och fredrik var också där! och dom hade plockat upp nintendo 8bits eller va det heter! så vi spelade lite på det och jag åkte på stordäng men var inge spel jag hade spelat förut haha! :)
 
sen ute på sjön så vart det inge napp och inge fisk... hehe men tur det var trevligt sällskap! hihi vi hade tagit med oss fika också så vi stannade på ett ställe och satte oss och fikade! inte alls tokigt! kanon bra dag och att få vara ute i friska luften är ju inte fel det!
 
sen åkte vi tillbaka till ulf och lämna nyckeln och så fick vi fika där också! :) ja dagen rullade på bra! handlade och så vart det att kolla på en film på kvällen och äta kina puffar, eller va det heter.. godis iaf! hihi
 
Fick även martin att testa min ziperell! haha så sötis! Kan ju påpeka att min är ganska stor åt mig haah så den satt ju typ som en smäck på han ;) <3
hahah sötisen! :)
 
 
Ja idag är det måndag igen! Veckorna går fortare än fortast! Speciellt helgerna! på lördag är det dop för Lowelia! Ska bli roligt hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0