Silverdipp!

Idag tog jag med mig silverbestiken och tårtspadar som jag hadde hemma för att göra rent det! Så det var roligt för jävlar vilket resultat det vart på det! Ojojj!
 
Tårtspade! Riktigt skitig och nästan svart var den!
Sen vart den ren efter att ha legat i silverdipp 1-2minuter!
gjorde inte rent lite på ena ändan för att man ska kunna se resultatet hur rent det vart efter att ha legat i 1-2minuter! Resultatet är jäkligt bra!
 
Japp så vart det! Riktigt nöjd! Så nu har jag gjort rent 3st tårtspadar och bestik! Vart mkt mkt bättre :)
Har haft Therese här på besök! Hon var så fin så och var så duktig och hoppade på sina krykor! Japp! :) hihi Trevligt men nu ska jag äta lunch! Börjar bli hungrig!
 
Har även börjat kännt av träningsverk mer och mer i benen! hehe bra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0