Min helg!

Måndag idag igen! helgerna går allt för fort över! hehe allt för fort ja!
 
Ja iaf! Lördag när jag slutat vart det att vi åkte och handla sen packa ordning och så beställa mat från coco thai och åka ut tilll gränges till martins familjs sommarstuga och äta mat och så Var superduper mysigt! Vi fiskade och spelade kort och hade det så bra! :) Synd att det inte var strålande väder då hade det vart perfekt! hehe men det var det ändå! Slog martin i vändtia! hehe så vi sov kvar där! morgonen gick fort. åt frukost och spelade lite mer vänd tia och även denna gång vann jag! hehe ;) martin van på kvällen när vi spelade sjuan.. men inge kul på bara två personer men då vann han iaf! ;) hehe  iaf så vart vi inte kvar där så länge på söndagen för vi skulle spela fotboll i räfsnäs! Så kom hem åt och direkt dit!
 
Efter att vi spelat fotboll i 3timmar så var det fort som skutton hem, duscha och åka till nisses i blött hår! Hittade inte det vi sökte efter men var trevligt ändå! Vi köpte glass iaf :) sen så åkte vi till mamma och anders och hällsade på! Där tom och johanna var! Så vi fick lite fika och vart där ett tag sen åkte vi hem! Så kom tom och johanna på besök och såg hur vi bodde! :) Trevligt! på Kvällen kollade vi på film, Dumma mig! Var en rolig film allt! ;) hehe
 
Jaa vart en kanon bra helg! Herregud jja! :)
 
Martin får stå för bilden! ;) hihi sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0