Kina och selmas^^

Fredag kväll vart välldans trevlig! Hem snabbt och fixa sig snabbt som attan medans martin tog all tid han behölvde! En långdusch är ju aldrig fel! haha ;) tur han är snabb att göra ordning sig! Kom hem typ halv 7 och då stod han i duschen och tog det lugnt och kl 7 skulle vi vara på kina! Vart as trevligt och mkt folk som dök upp! Så från 54pers så vart vi 13st! haha Johan fick boka om bordet ett antal gånger eftersom vi bara blev fler och fler! as god mat som vanligt och sen vart det upp till anders lägenhet lyssna på musik och kolla på musikvideo! haha japp! sen ner till Selmas så första gången jag var dit! Aldrig vart där men igår kväll så var det ju mamma och honken som sjöng där så då är det klart man ska ner och kolla! Mammsen var så duktig och var så många år sen jag såg hon skjunga så! Annars har hon övat och haft värsta ljuduppsättning hemma och sånt! Så stolt över mammsen! Hon ska även sjunga där ikväll också så får se om man ska ner dit en vända och kika! Mammas personal ska dit så och dom ville att jag skulle bli med ner och även mammas kompis åsa ska dit och så klart anders! Ja så blir nog mkt trevligt folk ikväll!
Igår kväll var det några stycken man kände igen! haha när vi alla satt ner i soffan så kom en som heter Håkan och drog upp mig för att dansa! haha så vi buggade men haha fan va kass jag var! Håken är väldigt duktig på det så fatta ingenting! haha så vart en dans iaf! Sen kom en som heter Tom fram och sa - Jag var bara tvungen. det var jag som sa till håkan att han skulle dra upp mig! hahha japp! Lovade ju även tom att vi skulle dansa ikväll! ;) får se hur det blir! Sen träffade vi på krisse och hans kompis och pratade lite med dom och skratta åt folket! jaa väldigt trevligt vart det! hehe sen kom även syster yster och sara och kika in också! ja så vart en ganska så sen kväll! Fast jag var nykter så inga problem det ;) hehe
 
honken och mammsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0