Hallon sylt, Hallon sylt!

Igår när jag kom hem från jobbet vart det mat! Sen kom jag på att jag ville testa göra hallonsylt! Så jag och martin gick ut och plocka hallon och var så duktiga så! Sen kom en kompis till martin som ville kolla på hans bil utifall man får i en barnvagn i bilen! så jag och sen hans barn vi plockade hallon! Eller ja, jag plockade och han åt! var trevligt och han babblade på för fulla muggar! :) Sen kom martin och den andra ner och babbla lite och plocka! Sen kom vi på att gissa hur mkt hallon som var plockat hur mkt det vägde! Martin sa nått över 1kg och likadans den andra nått över 1kg och jag och lill grabben sa 900gram! Och vem hade rätt? JOOO JAG! wieeee hihihiih känndes bra!
 
Iaf! Började med hallonsylt och lät ju inte så svårt så hoppas man fått till det! hehe
 
var gått att äta iaf under när jag gjorde det! mmmm så hoppas det blev bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0