god morgon från storstaden!

hejsan! stockholm....
snart dags att bege sig till mässa! har vart och ätit frukost! var riktigt gått.. men  inge kul att äta själv.
kvällsmaten vart korv med bröd på ok. hittade till inget annat och vågade inte åka för långt bort så jag inte skulle hitta tillbaka till hotellet hehe   imorse ringde jag och sjöng lite för älksklingen för idag är det hans födelsedag så massa grattis till martin på sin födelsedag! ska skynda mig på mässan och dra när jag blir klar så då blir det att åka till örebro och möta upp martin och så blir det fotboll wiee hejja hejja djurgård!!!!! så ja nudå! pratade nu nyss med pappa! han är på väg till gävle. han och anna för lilla trixi ska på hundutställning :) duktiga lilla voven! hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0