Fredag! Bra start på dagen!

Fredag idag! Äntligen!
 
Gick upp halv 7idag! Plockat lite. Slängde in en tröja i tvätten och plockade ihop all tvätt i tvättstugan och så! Skönt att få undan det! så har jag damsugit på morgonen gick bra! hahah kännde mig duktig som damsög så tidigt på morgonen! Sminkade mig, bädda sängen gjort gröt idag igen till frukost och så städade jag lite i badrummet i handfaten och så! :) Jaa vart lite stänande allt!
 
Sen har jag börjar lärt mig att ta ansvar för växter så börjar få lite gröna fingrar allt tror jag! hehe Min orkidé (har många för tillfället hehe)en som börjat blomma igen. klippte av de gamla pinnarna som blommorna blommat på och så har det växt upp nya så 3st nya stänger har kommit upp och en av pinnarna kommer snart blomma! Känner mig duktig!
 
 
gröna fingrar japp! Får hoppas den blommar snart också så han inte förblir sådär! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0