Fotboll i Regnet!

Igår efter jobbet vart det först att hjälpa mamma med kassan som krånglat så den funkade inte alls... så vi fick ge upp... Så direkt då iaf åkte jag till räffsnäs och spelade boll! Roligt Roligt! Det ända var att det var spöregn och vart helt genomblöt! Men roligt var det ändå och när man väl ändå är blöt kan man lika järna hoppa i vattenpölar också! Johanna hade med sig sin nya kamera som hon fick i födelsedagspresent, en vattentålig kamera! Kanon ju! Så vart att leka lite med den också! Men attans så dålig jag är på att ta kort när det är hopp bilder och så! men var roligt och spelade nästan fotboll i 3timmar, vart typ 2.5  tror jag? var iaf super!
 
Bilderna tagna från Johannas blogg
 
Jag gör ett glädjeskutt allt! haha :)
plaska plaska vatten! Var roligt! Tur jag hade långbyxor slapp jag bli så gräsig om benen! ;) hehe johannas vita strupor. Vist är dom fina? ;) hihihi
 

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Tss vi får hoppas vädret är liiite snällare nästa gång ;)

2012-08-08 @ 11:22:02
URL: http://nikoninan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0