Då var helgen över!

Helgerna går alldeles för fort över! Måndag idag! I helgen har det vart dop för Lowelia hon var så duktig och så söt i kyrkan! Ja kanon fint verkligen!
 
Lördagen så fick jag sluta 13.00 då mamma kom och böt av mig eftersom jag skulle på dop så då var mammsen här och var så snäll och stängde! Så vart snabbt hem, slänga i sig mat och sen åka till smb, hämta upp fillan och sen cassi! Så japp! inge vila inte här inte!
 
Efter dopet vart de att slockna av i sängen lite.. både jag och martin somnade! Hade ont i huvudet och kännde mig trött. vart en lugn kväll med film och chips och dipp! sen så låg vi i sängen till kl 12 så vart en rejäl sovmorgon och hela söndagen vart väldigt slapp! hade mer eller mindre one picen på mig hela dagen! vi var iväg och handlade, martin köpte en skrivare och så köpte vi mat! japp japp! sen mot kvällen vart det film! :) hihi skönt!
 
i kyrkan! Så fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0