Tralla vidare!

Ny vecka och jag mår bättre. Förkylningen börjar släppa mer och mer. bara lite hosta kvar och näsan krnglar ibland! :) Igår vart det att spela lite fotboll trots förkylningen lika roligt som vanligt och bara bita i och jaga bollen men full fart var det inte på mig dock! hehe men men helgen har vart kanon och så!

Men ingen bäbis har tittat ut än! Nu tycker jag verkligen att Emelie och Tims bäbis ska komma ut så man får se den sötisen! Längtar så enormt mkt och kommer vara helt nervig när man får höra att det är dags eller så! GUD! hihi Spännande! hihi

Anders har vart här och sagt hejdå igen. Han är nu på väg till arlanda för att än en gång åka till kongo efter att ha vart hemma i hela 10dagar blir han borta igen i 2månader men denna gång stannar mamma hemma!

sen har jag lovat mamma att hjälpa henne med skype, fast behöver hjälp för det är inget som jag kan! hehe men det fixar sig! Vet exakt vem som kan ;)

TREVLIGT! Vad ska jag prata om! humm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0