Tralla Onsdag!

Idag är det då onsdag och veckan springer på fort som vanligt! trevligt! Igår när man vakna och kolla ut så låg det snö överallt och värdens julkännsla får man ju..... Men som tur han det smälta bort på kvällen när jag skulle hem från jobbet så han bara se det på morgonen! hehe idag var det mkt finare väder att vakna upp till! Bra mkt härligare allt.... duchade imorse så det han jag med... hehe så fick jag hem mitt nya löshår som ska sättas i. ska bara få tid för det så ska prata med milla! :) superduper!

igår vart det pizza hos mamma! Inte alls så trökigt och kollade på hokey och brynäs förlora.... VA ÄR DET FÖR PÅHITT? KOM IGEN NU!

ja Ikväll blir det att åka till mamma för hon ska ha milla och birgitta där och ha en home party och visa kläder från capri kolection  ja blir spännande :)


Kommentarer
Postat av: nikoninan

Tack :D ah visstr den :)! Sötmåsen ^^

2012-04-18 @ 10:47:51
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0