FREDAG!!!

Glömde matlådan hemma! Så GLAD MAN BLIR! mmmm

JAA...

SM GULD TILL BRYNÄS! HÄRLIGT HÄRLIGT!
Hade lite fredasmys med trevlig sälskap! Så vart potatisgratäng, fläskfile och beasås! Så kanon bra torsdagskväll var det allt :P

Idag är det FREDAG har pinat Milla med 3nya hål! Pinat och pinat gjorde jag ju inte eftersom hon inte rörde en min hehe Så nu har hon 3st hål på en sida och 2hål på andra sidan! Så gick kanon och vart as snyggt alltså! hehe Så roligt sällskap av henne och sibban på förmiddan! :)

Imorgon så ska milla sätta i nya håret på mig! åhåå längtar tills dess! Ska bli så skojigt alltså! hehe

Syskonen Persson och Åkerström!
Robert, Tom, Jag, Cassi


Ni alla måste ju gå in på Toms mode sait och kolla in! Riktigt grymt! Tryck HÄR så kommer ni till Dressmind!


Så kanon! Känns som om det kommer bli en kanon bra FREDAG! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0