Denna helg har vart bra bra! Blivit "smekt" ett antal gånger...


Börjar förklara smekt först.... Spelade bowling igår med Martin och blev smekt för jag var för dålg....Men nästa gång då jäklar!
Sen även när vi spelade kort de flesta gångerna förlorar jag men igår var jag väldigt duktig tycker jag! hehe

Alltså! Helgen har vart mer än perfekt! Fredag blev det ta det lugnt och kolla på film. Jobba lördag och fick ett sms av emelie lite efter  på morgonen att dom var inne på förlossningen! Vart helt hyper och började studsa i sängen och så glad och så spännande! Sen till jobbet. var nervöst och uppspelt och fick mkt information av milla som hade kontakt med Tim. Så ja SÅ BRA! hihi sen direkt efter jobbet vart det att åka till gonäs och träffa Milla så hon skulle sätta i nytt löshår på mig så nu är jag långhårig igen och färgen på löshåret var riktigt bra och i fan samma färg som mitt eget hår! Så vart man uppdaterad av milla så kunde ju inte blivit bättre dag att sätta i håret! hihi massa prat var det om bäbisen om den har kommit nu och så! underbart! hihi

Sen fixa sig lite sen vart det att att äta på Kina med Martin och det var super gått och super mysigt! efter vartd et att hämta upp johanna och åka och kolla på film! Vart skräckfilm och jag och johanna satt med filt över huvudet och skrek! insidius hette filmen och usch.. läskigt! hehe efter filmen vart det att kolla på en annan film som jag inte vet hur man stavar till!

Söndagen gjorde vi vofflor och åkte och spela bowling och så! Vart en kanon bra helg och längtar redan till nästa helg! hehe :D



Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Ah eller hur! Så kul att det blir en till ! :D ja jag saknade honom i filmen men ja får hoppas på en reunion i nästa ^^, :D<3

2012-04-23 @ 12:18:36
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0