Snart är det helg! VAD HÄNDER? :D

Hejsan hoppsan! Snart är klockan 5 så snart är det bara 1 timme kvar i butiken! Funderar om jag ska skynda mig härifrån och försöka hinna till Åhléns som stänger kl 19.00 så hinner dit att strosa runt och även hemta hem mitt sista lönebesked därifrån som jag dragit ur på 1 månad att hämta (A) hehe

har träffat mkt trevligt folk i dag! Först frukost med Emma på Bk så var så trevligt att träffa min Emma! Så vart lyxfrukost! hehe sen så har milla, cassi och emelie strykit omkring här! Lollo kom och ställde sig här så jag och milla han gå och köpa subway till lunch och äta i mitt personal rumm! Lär göra det fint där inne också! Undra bara när jag ska hinna med att göra det? hehe bra fråga det! Puhuuu

Mamma och anders har också precis vart här och hällsat på! Trevligt! hihi


saknar fortfarande det blonda håret! HUr ska detta gå? haha lockigt i blond är så fint (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0