Ludvika, i DALARNA....

Känns så skönt att få komma hem efter ett dygn på hotell och alla andra smycka ägare i sverige och alla leverantörer! Riktigt trevligt vare allt! hii Tur att jag hade Anna med mig iaf!

Var mkt god mat och höll på att äta ihäl mig!

Direkt när vi kom hem igår så vart det att skynda sig att fixa sig och så dra upp på stan! (kom på nu att jag lär upp och hämta min cykel) hehe fick skjuss av JOhanna och fredrik! Fick inte cykla hem själv! Sånna goa vänner <3 hihi FÅr hoppas den står kvar iaf! hehe

Vart trevligt att gå ut! Eller ja gå ut och ut. vi var hos anders. lyssna på musik och prata på! hihi så gick aldrig ut för de stora "grabbarna" vill inte ut på solo! hehe

Men var riktigt skönt att få komma hem och sova iaf (A)



Ligger i sängen nu! Helt slut och en aning dunkade huve men vart mkt bättre när jag hittade på en påse godis! hihi UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0