LÖRDAG!

Har inte skricvit här på evigheter! Har haft så fullt upp hela dagarna! Helt slut och trött och allt för stressad av att sitta still och skriva vid datorn när jag vet att det är hur mkt som hällst som jag lär göra!

Iaf! Min smycka butik hade premier öppning i Torsdag! Känns skönt att det värsta är över! Så kan försöka slappna av nu (A) På torsdag kom herr och fru Windahl hit. så då vart det mat på kina som var så trevligt och kött har nog aldrig smackat så gått! hehe

Cassi och mamma har funnits med hela tiden! Känns så skönt och är så impad av min syster som kan stå bakom kassa oh service till kunderna! Duktiga syster! hihi Så jaa! Jobb 10.00-18.00 då kommer jag även dit tidigare och sen stängning och allt sånt! hehe Idag var det skönt att sluta 15.00 lördagar! hehe så då vart det att skynda sig till blge med syster så kom hem med ett par nya skor och så fixade jag även naglarna i kupolen! Så nu har jag supper snygga och frächa naglar! Mat på max vart det! Nu har jag krupit ner i min onepice som jag fick av johanna och fillan i torsdag!

jag har fått så sjukt mkt blommor och fyfan vilka goa vänner man har! Man blir ju helt rörd! åhåå älskade vänner! Även igår hade vi lite myskväll! Jag, cassi, fillan, johanna, emelie och milla! Superduper>!

jag bor just nu ute i mamma och anders hus då min moster lånar min  lägenhet! så ja kommer inte kunna sova inatt då jag ska sova helt själv här inatt :O Buhuuu

jaa massa text och inge bild! trök men så äre när jag sitter vid deras dator! TREVLIG HELG ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0