Hemma frun fixar!

Kännt mig som en äkta hemma fru snikare fixare idag! eller iaf nu på kvällen!

Har hållt på att skruvat upp massa på väggarna i badrummet! eller ja, 2 krokar. och en "bräda" med  krokar i! Gick kanon och fan va stålt jag är över mig själv! Jag är värska duktig och har inte tummen mitt i handen!

sen har jag skruvat dit handtag som har fattats! hehe + skruvat upp filmställ på väggen vid tv! Underbart att slippa ha allt på golvet!

Tror tillomed jag lyckades sätta krokarna i samma höjd också! hehe Inte illa!





Ladda inför morgon dagen! Åker till Stockholm 07.00 så lär gå upp 05.00 Blir mässa, hotell och en massa god mat! Min låtsat mamma Anna! hihi KOmmer bli kanon. Ska bli så trevligt! Datorn blir ju med så överlever jag och GPSen får första parkett i bilen så vi hittar rätt! Skulle inte vara så tokigt?

Kommentarer
Postat av: emma

JÄKLAR va snyggt badrummet blev !

2011-09-08 @ 21:56:48
Postat av: Emmis

Svar EMMSAN!

Jaa det vart bra och riktigt frächt och mina vita prylar passar extra bra in i det gråa ;D

2011-09-08 @ 22:03:22
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0