Full koll, noll kontroll!

Denna dag har gått bra! Väldigt mkt folk som kikar och är trevliga!

När jag stängt ringde jag till telia kundtjänst... han i andra luren var så full i skratt, han skrattade åt mig hela tiden för han tyckte jag hade sån härlig dealekt! ehee så jaa han satt och fnissa i andra anden och skratta och försökte prata samtidigt! Ja Trevliga typer där! hehe

Sen imorgon har jag och Emma planerat in frukost på bk kl 09.00 så vi hinner prata ikapp lite! Var ju så länge sen vi sågs! Min gulleklimpt!



Ska bli så trevligt! Sen blir det pass på affären som vanligt! hehe Ska bli roligt när man kan allt och är kunig på det kunderna vill och har ett bra svar på allt! det är så himmla mkt nu så känner mig bra snurrig i bland! hehe

Måste göra en storstädning och hitta den borttappade kamera sladden! Vill ha upp bilderna på datorn! suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0