Dags för stängning! snart

Nu har jag stått här inne sen 09.00 och klockan är nu 17.54 så snart dags att stänga igen! Känns skönt1 Dagen har gått fort och kommer komma in i dessa arbetstimmar fort! :)

Men innan jag går för dagen så ska jag slänga massa skräp som står och tar en oändligt massa platts på mitt kontor och sen i personalrummet! hehe De tar sig inte ut av sig själv har jag märkt? så lär ta tag i det!

träffat massa roligt folk idag så det är ju skojj! Pappa var in och bjöd på fika! mummsigt! mamm ahar vart här till och från! cassi köpte mat till mig! Men en sak som är bra drygt! HUR FAN FÅR JAG PÅ KYLSKÅPET? haha lär jag ringa hyresvärden om det? attans.... typiskt yes!

Ja köpte mig en ny ring idag! hihieller ja det är 3ringar som sitter ihop! Super snygg alltså (A) Suktat efter den sen jag öppna med tog mig i kragen idag att jag vill ha den! hihi

58 är klockan nu! imorgon somma tid och samma platts ;)

Måste skaffa bilder hit! så tråkigt med bild lösa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0