YES!!! ÄNNU EN P-BOT...

Den som inte vet eller förstått det så har jag börjar sammla på dom... 350kr kostade det mig IGEN!!!

Sovit bra inatt!

Igår kväll kom bror Tom och Johanna förbi och kika i lägenheten! Tom hjälpte mig med datorn så nu funkar internettet på den igen! Johanna hjälpte mig att få upp lampan i sovrummet eftersom jag inte når! hehe MASSA TACK!

Så kom Therese också så vi har babblat igenom våra liv i högvarv och så kollat på tv! Ja jätte mysigt att träffa henne! Var så länge sen!! hihi massa mys på det <3

Nu kollar jag på maskerad dräckter! Det är ju snart HALLOWEEN och jag har kommit på vad jag ska vara! hehe CAT WOMMEN! passar mig utmärkt! hihi


Jag är läder bruden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0