Trevlig lugn helg!

Vart fullt upp men ändå riktigt trevligt!

Igår efter jobbet vart det att åka till mormor och fira henne! Smörgåstårta och sen tårta! Sen vart det cocho thai med vännerna! Så var inte direkt hungrig men man kan ju vara social och äta ändå? Fungerar ju lika bra! Så vi var och käka vid kl 19 och var kvar där till 10! Så massa skratt och tokigheter! Vi var nog höjljudast på stället! Skäma ut oss för personalen också! Vilket språk? jaa massa tok! hihi

Så efter maten drog jag och Johanna vidare hem till Milla och sibban och skratta vidare där! Fullfart i gonäs! Massa gosiga hundar var där åå! Så vi vart där ett bra tag! Sen vart det in till stan då vi fick 2st fripasagerare som ville ha lift till stan! Så klart de fick bli med! SÅ de fick åka en jävla tur ;D haha Skjussa hem mamma från stan och sen hamnade vi i Johanna och fredriks soffa! Kolla på tv och tog det lugnt i soffan så somnade efter 2 och var helt slut! ojojjojjj

Har man svårt att sitta still så har man!

Idag har jag tagit det lugnt. fixat en hel del i lägenheten och herrjat! Åkte ut till pappa och anna i morse och fick fika och busa med hundarna. Sen till emils lägenhet och plocka de sista "dvs vinglasen" och lämna nyklarna i postlådan. så ja har bara 1 sak kvar i förådet som pappa lär hjälpa mig med!

Så har diskat och fixat och bärt! Skruvat ihop huvudgaveln till sängen! Vart superduper fint! SÅ nöjd! Sen fick jag Milla och Sibban på besök! trevligt trevligt =D

jävlar va liten sengen vart att se ut! hahaha ajaa det är en stor en iaf! (=

Johanna kom hit och hjälpte mig!   Hon hjälpte mig att slänga allt.... Alla kartonger och skit jag hade här i lägenheten så massa tack gumman <3 <3

Kommentarer
Postat av: tina

åååh fin sänggavel!! har letat efter en sån men alla är ju så svindyra! vart är din köpt? :)

tjusigt du fått det i lägenheten! :D

2011-10-23 @ 22:52:56
URL: http://baratinaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0