Time to PARTY!!!! (ikväller)

Är på jobbet! Som vanligt! hehe 5timmar kvar tills jag stänger!

Igår kväll vart det en mysig fredas kväll i min onepice tillsammans med Johanna och mamma! hihi Så trevligt!
vi tjatrade och kollade på idol! Johanna fick fixa "fest" liska på spotyfai! Stavning? ehee sen var emmis teknisk och fixa så vi har ljud till ikväll på högtalarna! Lånade en sladd av Emil så då fick jag det att funka så nu är Emmis helt nöjd! hihi Bushörruuuu!!

Beställde en säng igår med mamam! YES men den hade dom inte i lagret och skulle inte komma hem förens nästa måndag!  Får sova på soffan första veckan i lägenheten då? yippiii...... Har beställt en dubbelsäng! Emils svar på det - Hur ska du kunna sova själv i en dubbelsäng när du kan knappt sova i den vi har för att den är för stor? ja det är frågan! hehe Men vill ha en säng gavel så då är det lika bra att köpa en dubbelsäng också! :)

Blir nog bra och får vänja mig att inte vara mörkrädd och sova i en bamsestor säng! buhuuu så läskigt! hehe Mamma tyckte att jag kunde stanna hos henne 1vecka längre! Men jag vill in i lägenheten så fort som möjligt! hihi Vill inte bo hemma! Får panik som sagt!

Jaa så är det lixom!

åka miniskidor i vinter är ju ett måste! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0