Sommliga går i trasiga skor! :)

Idag har jag gjort offecielt (både jag och emil) har ändrat status på fb från förlovad till singel! Så vi har valt att gå skiljda vägar som bästa vänner! Känns bra men har tyckt det vart så tungt att verkligen ändra på fb så nu är det gjort!

I onsdas bestämde vi oss för det! Så... Flyttar snarrt till egen lägenhet med emil får stå ut med mig till dess! hehe Ska vara extra dryg tror jag! Nera! Kommer gå så bra vi har ju bott ihop så länge!

Men känns så konstigt? alltså skulle vart 4a år nästa månad? vi har haft roliga stunder och massa knas påhitt! hehe Ojojj!!

Ja massa skojj!!!

Jobbar så slutar 15.00 så då blir det kopparbärgsmarknaden med pappa, anna och cassi! Så trevligt så! Hoppas solen är kvar för jag fryser ihäl här inne i lokalen! fniss (hur ska detta gå i vinter?)

gammal bild på oss får det bli (= haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0