Snart är onsdagens jobb över! ;)

Bra dag idag! Träffat massa trevliga människor! :D hihi

Pappa och anna håller på att flytta min soffa (A)
ska ta med mig mina fina blomer till lägenheten nu som stått i butiken som jag fick då jag öppnat så det är ju roligt! Hem och plocka ! Ska först och främst upp till elgiganten och köpa en lång antensladd eller va det nu kallas för? hehe Klarar mig inte utan tv :O NOOT!!!

Pappa har vart och bytt bil så nu har jag fått tillbaka min lilla räcer och pappa har fått tillbaka sin volvo! Heheh

Har även hunnit vart utanför dörren! Lollo stod här en vända så jag han köpa mat, duschdraperi! Härligt fyfan va roligt sånt här är! UNDERBART!

Det går bra nu!

gammal bild på mig och emma! Var på den tiden vi inte hade körkort och tog bussen till blge nästan varje dag! haha Underbara tider ;) <3

Kommentarer
Postat av: emma

miss u !

2011-10-12 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0