Ska allt krångla eller vafan är det för fel?

Min iphone har börjar cp.. själva påslagsknappen/ skärmknappen fungerar inte? så kan inte stänga av skärmen.. fan så irriterande.

Sen min kamera som är ca8månader går inte äns igång? inte ett liv i den? När ska jag ha tid att åka och skälla ut onoff? hitta kvittona och vara fly förbannad? hehe

Även så gjorde jag en miss igår när jag skruva ihop soffbordet. tog fel skruvar och använda skruvmaskinen (bormaskinen?) drog åt lite för hårt så det gick igenom bordet! YEY!!!! Duktig man känner sig....

Posetiva igår iaf var ju att jag fick ihop min säng.... så skönt det känns! sen fick jag dit gardinstängerna.. borra och herja! Börjar bli kung på att bårra! hihi

Sen min lampa i taket som jag ska ha upp i sovrumms taket för jag inte dit för jag når inte även om jag står på en pall... så jaa en långskånk skulle jag allt behöva! haha kanske ska ta med mig någon av killarna som är här och hällsar på om dagarna hem så de får hjälpa mig! Känner sig lite handikapad av att inte äns kunna byta ut en glödlampa... jag kan sånt men jag når inte.... så frustrerande.. så lär köpa någon sorts stege jag kan använda mig utav? otur!

Fick även mat av pappa och anna igår kväll! Var ut dit och hämta laddaren till bormaskinen och även en dvd spelare! Måste även köpa mig en mindre tv som jag kan ha i sovrummet! hatar att ligga och sova utan att höra nått?

JOOO... sen har min lilla bärbara slutat fungerat. får inte igång mitt mobila internett till den... lär ringa till fastighets ägaren och höra hur fort jag kan få in internett i lägenheten? klarar ju sig inte utan internett.. så telen har vart min dator de senaste dagarna. Men tur så har jag ju dator med internett på jobbet (datakassa in my heart) haha


Min nya säng! fattas bara en säng kappa. 1till täcke och massa kuddar och även självaste Huvudgaveln som jag inte fått ihop än! Känns som om jag behöver hjälp med den för jag är livrädd att jag ska skruva hål i den som jag gjorde med billiga soffbordet! haha men det var ju ändå as biligt men min sänggavel är jag rädd om! hehe

Måste få upp saker på väggarna också! Känns så hemskt tomt... känns skönta tt jag har lyse i hallen nu iaf (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0