Ny vecka! Måndag!

Ja då är det nu vecka igen! Det går så fort! Snart är det sommar! hehe Förhoppningsvis (A) är lite trött så var tvungen att köpa en cola! Underbart med ett fik brevid!

mamma slutar tidigare idag eftersom hon inte får jobba hela dagar pågund av opperationen hon har gjort i ryggen. Så hon tar då min bil för mamma är utan bil! Anders har volvon till tyngsjö i 1vecka nu när han är på älgjackt! Tom har passaten och mamma ingen så vi får dela på min! så hon får komma in och hämta mig när jag har slutat! Tänkte då att vi ska ta en vända förbi min lägenhet och se hur det går med tapetseringen! haha hoppas det blir klart imorgon! (A) Skulle vara så skönt att få flytta in!

Mamma sa igår!
-Måste du flytta på en gång? Det har ju vart så mysigt att ha dig hemma!

Ja så kan det bli! hehe var ju länge sen jag bodde hemma eftersom jag flytta hemifrån när jag var 17, skulle fylla 18! Så det är ju ett tag sen! Men man blir för bortskämd av att bo hemma.... det gillar jag inte!

Igårkväll var cassi hemma också så då lagade vi mat. eller ja mamma försöker lära oss för varken jag eller cassi är så intresserad i mat! Så vart mäst mamma som lagade. vi kolla på! Men någon kväll ska vi göra potatis, torsk med äggsås eller va det nu heter! Då sa mamma då ska ni fixa allt och jag ska bara kolla på! hehe  får se hur det går!

Ähää så dålig är jag inte på att laga mat, tycker bara det är så tråkigt! Roligare att baka, men jag hinner ju typ alltid äta upp smeten innan det blir klart!


jag och linnea på fisketur i fest kläder! haha Rolig kväll! Var meningen att vi skulle till piren, ta en cider och gosprata! Slutade med att vi åkte till gränges och hamnade i båten med Johanna och fredrik! haha attans så fick vi ingen fisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0