Måndag MÅNDAG! Coca cola

Snart är Måndagens arbete slut!! Bara 1timme kvar! wieee Denna dag har gått bra och ganska så fort! Johanna har kommit hit med haloween outfiten som kom idag på posten! hihi så roligt Så ska hem och testa om jag kommer i den! Men det blir nog bra! fyfan va jag längtar till lördag.... Imorgon blir det att köpa folkan biljeter!

Har klarat mig hela dagen utan att köpa nå onödigt.. men nu 1timme innan stängning så kände jag ett stort BEHOV av Coca cola light! SÅ var ju dock tvungen att köpa det då.... hehe så mumsigt... lär nog köpa en hel plata och ha i kylskåpet. skulle inte vara så dumt ju!

Har haft en försäljare här idag! Trevlig karl som hade mkt att säga så det gillar jag! :)


Jag och lilla Mia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0