Måndag igen då!

Veckorna går så fort och helgerna går ännu fortare!

På fredag är det begravning... usch så jobbigt det kommer bli!

I helgen har jag hunnit med mkt. Lördag, först jobb till 15.00 så direkt till västerås med Johanna och gå på ikea och handla massa till lägenheten. Så när vi kom därifrån var det bara tt skynda sig hem, snygga till sig lite och byta om och så vidare på fest! Riktigt trevligt var det allt! haha galna människor ;) när jag kom hem på natten så börja jag blöda näsblod... så drygt!

somnade sent och upp tidigt på morgonen och började med att fixa dit de nya köksknopparna till skåpen i köket! Vart så mkt snyggare! SÅ sitta och hålla på med sånt när man är bakis var sisodär! hehe men det gick och ja vart nöjd med resultatet iaf! Så nöjd Emmis!

13.30 var det dags för fotboll vid öis, men när vi kom dit hade de plockat bort målen. suck så trökigt men vi hitta på en lösning och åka till blötberget och spela! Så vi höll på i flera timmar! Men lär ju passa på medans det inte snöar! :)

Sen har jag plockat i lägenheten, vart till pappa och anna. träffat deras nya tillskott, en söt liten hund valp vid namn Trixie as söt lite plutt! Fick mat också. hehe

Plockat med en massa kläder så en hel svart sopsäck ska jag slänga med kläder! Måste rensa bort saker i mitt liv för orkar inte med det som jag trodde jag skulle göra men det gör jag inte. Så får bli så!


Idag har vart en trevlig dag på jobbet! Emma kom med fika åt mig! så fick tårta och drika och ett riktigt underbart sällskap <3 Fyfan va härligt att få träffa Emma! miss my girl! Hon åker utomlands på fredag! Vill också. Sen kom hennes syster jennifer så vart en massa babbel med henne också! Så kom jag även ut en vända idag så han shoppa lite. ett nykelskåp, nya lakan eftersom jag kan inte ha 120cm lakan till nya sängen som är 160! hehe funkar inge bra. Så vart lite trevlig shopping! Så nu vill jag hem och fixa i lägenheten! Ska ringa till jysk och höra om min säng har kommit så pappa kan åka och hämta hem den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0