Klockan tickar!


Lite lugnt nu på förmiddan! Så då vart det ett kort på mig själv! hehe Jaa ni ser.. Lockade håret lite idag men det håller inge bra... jag är ingen som gillar att ha i massa hårspräj och sånt i håret! Det som jag har i är när jag har duschat. värmeskydd, silikondroppar och saltvattenspräy. sen klarar jag mig utan och försöker styla håret utan massa styling produkter men det resulterar till väldigt dålig hålning men funkar bra ändå få det ser mer avslappnande ut och faller välldigt naturligt!

Så yes! hehe

Snart börjar mamma jobba så då får jag nog låna lolla en vända så hinner jag ut lite och spana! alltid lika spännande! Senare så kommer syster och ska hjälpa mig så jag får kuta runt i lite affärer inna stängning (A) hehe Längtar till mat (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0