HELG!!!!

Nu har jag helg efter 6dagars arbete! Bara att vänja sig! ;)

Har precis kommit hem så väntar på att mamma och anders ska plocka upp mig så vi kan åka ut till mormor och morfar! Mormor ska grattas eftersom hon fyller 70 år! ojojj va fort tiden går! hehe kom ihåg när hon fyllde 60 då vi åkte båt... den gången spyde jag och mammas ord var -Soptunnan är emmis bästa vän! haha Jaa som sagt! Blir yr på båt och så äter jag alltid för mkt så får inte behålla maten då! Har spytt alla båtvänder jag åkt på förutom sista gången då jag drack... haha Då klarade jag mig!

Jaa.... Undra vad som händer ikväll då? nått iaf.



YES!!! Nej ska nog plocka i lägenheten nu innan de hämtar mig! Finns så mkt överallt att plocka med! YEY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0