gud va dagarna springer iväg...

Redan TORSDAG! Snart är det helg igen!

var så skönt att ligga i sängen inatt så ville knappt gå upp! Men man kan ju inte ligga kvar för det! Bara åå pallra sig upp med ett lende på läpparna! Så kan det vara.

Imorgon är det begravning. Något jag inte ser fram emot men ska bli skönt att ha det klart iaf! Så slipper man gå och tänka på det! Så begravningen börjar 13.30 uppe på lyviken eller ja där vid kyrkan. Så då ska snälla Milla koma hit och stå i butiken! Så glad för det! :) Mamma ska också med på begravningen och sjunga. Mamma tycker det ska bli jobbigt att se sina barn när dom är ledsna så hon är osäker på att hon ska klara av att hålla rösten men det tror jag hon kommer göra för hon har sjungit på väldigt mkt begravningar, dop och bröllop! SÅ ja kommer gå så bra!

jaa dags att fortsätta med inlägget sisodär 2timmar senare? skulle igentligen skriva när jag börjar och skriva när jag slutar med inläggen! haha det tar ett tag ibland!

Igår var jag ju till milla och fixa med håret så känndes kul och så trevligt att träffa mill! =D Massa myspys! Vi träffas ju imorgon igen! hhe Men när vi var klara och skulle ut så stod det värdens fyllo och dunka på skyltfönstre och röck i dörren... han var bra läskig och vi sa att det var stängt och att han lär gå hem nu... men han gick fan aldrig? så sluta med att vi fick släcka ner hela butiken och stå och göma oss i mörkret tills han gick. han trodde nog att vi hade gått då! bra läskig typ det där allt! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0