Detta är en kanon bra dag! Kanon bra dag! YEY!

Men känner mig lite slut! pappa kom in på besök och så köpte han i fiket en braownis till mig som jag slängde i mig lite för fort! Som vanligt när det gäller om gosaker! hehe

Denna helg blir en lugn helg med film mys hoppas jag på och så ladda inför nästa helg. Då det är Folkan på fredagen och haloween på lördag! OJoJJ!!! heeh
har aldrig vart in på folkan men det ska väl bli roligt det! Nån gång lär ju bli den första? har ju vart på silver 1gång så! Men blir säker kul!

Idag ska jag försöka fo ordning i lägenheten! Och någon som känner sig manad att skruva ihop min sänggavel? Vågar inte för är rädd att jag skruvar fel som jag gjorde med bordet (A) hehe smarta EMMIS!

Jaaa... man ska inte drika mkt när man jobbar för jag är extremt kissnödig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0