Denna dag har gått i kanon fart!

Klockan är kvart över 4a! Känns bra! Snart är denna dag slut!

Har flyttat runt i montrarna så det ser fullt och snyggt ut! Har träffat många trevliga ansikten! Pappa kom in kl 10 då han precis hade slutata jobbet! hehe trevligt!
så han tog sig en morgon fika, munk och kaffe! Jag fick en cola så dagen börja ju inte helt fel! hihi

Så fick jag matlåda av pappa också! Var riktigt smarrigt! Ibland är man lite bortskämd när de kommer med mat till mig! hehe Snälla föräldrar man har!

Har införskaffat mig ett nytt armband idag (A) ehee ett stelt silver armband! SÅ SJUKT SNYGGT!

tar ettt tag att skriva detta inlägg känner jag! men så är det! Har inte fått suttit på hela dagen så börjar få ont i ryggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0