Då var det dags igen allt!

Står här igen! Samma platts och samma tid! Så nu har jag öppnat! 09.58 ojojj 2min tidigare! hehe

Ibland är man bra på att prioritera saker! Valde att locka håret istället för att äta frukost!
Bra jobbat Emmis! Börjar känna mig lite hungrig redan! OPS. Ajaa får väl ta någon natur diet shake! Funkar alltid... Hoppas på mkt folk idag. alltid trevligt det ju!

Så  jadu, va ska jag prata om.. ständig fråga men nått lär ju finnas i mitt huve? På nätterna tänker jag på allt.... då snurrar huve i högvarv! Somnade på spikmattan inatt... ganska sent. sen vaknade jag 04.30 och var pigg som fan! Men kunde ju fan inte gå upp då. skulle ju vara helt slut ikväll om jag skulle gått upp då så tvinga mig att ligga i sängen till halv 9... hihi

Joo igår kcäll när jag inte kunde somna kom jag på vad jag ska göra! Garderoberna i hallen är trä inuti och ser ganska så ofrächa ut så tänkte måla alla helt vita innuti så blir de ju att se frächare ut innut i... Fan så smart jag är alltså! hiih så pratade med pappa om det så blir så när jag har tid! Men så lång tid kan det ju inte ta?



Gammal bild som gatan på mig och mamma emelie!

Fyfan! Fatta att Emelie har en bäbis i magen! Känns så jävla skojj! Hon, milla och cassi var ju hemma hos mig i förgår så då fick jag klämma på hennes bäbis mage (A) längtar till april! hehe vi ser ut som ledsna hundvalpar på bilden! naw iaf jag!

BUS BUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0