8h idag, 5h imorgon sen helg!!!!

Fredag idag! Denna vecka har runnit på så in i balongen! Shiiitttt.... kan inte fattaaa.....

Nu imorse innan jag kom till jobbet så åkte jag förbi lägenheten och lämnade pärmen med tapeter! SÅ nu har jag valt ut tappeter som jag ska ha! Hihi så dom ska börja tapetsera på måndag! SÅ!!

I sovrummet blir det en fondvägg som är berch (hur fan det stavas? ) brun ljus ja! men lite blommig och mysig! Resten av rummet går i samma ton med lite randigt! Kommer bli AWSOME!!!

Vardagsrummet blir det en grå fondvägg med lite cirkelaktigt mölnster och sen resten av rummet blir vitt! Kommer också bli AWSOME!!! Åhååå så jag längtar! (A) hihi

Hoppas det kommer gå fort så jag får flytta in så fort som möjligT! Onsdag trodde dom att det skulle bli klart! Så lär ta mig till ikea någon dag och handla på mig lite saker som behövs! En sänggavel/huvudgavel eller va det nu hette! Så hatthylla mm! Matbord också!

Ska bli så roligt att ha en egen lägenhet! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg ditt tapetval idag när jag spacklade det sista, det blir nog superfint! Jag ska försöka snabba mig så jag kanske blir klar redan måndag/tisdag =)

2011-10-07 @ 12:18:37
Postat av: Emmis

Svar Lovisa; ja men det låter bra det! hihi Skulle järna hjälpa dig om jag inte jobbat! men hoppas allt går bra :)

2011-10-07 @ 16:07:14
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0