5dagar denna vecka!

Måndag idag! Jobbar bara till fredag denna vecka för sen är det ju allahelgon på lördag och då är det röd dag och dvs stängt på stan! WIEEE Känns riktigt skönt! Står på jobbet och tänkertillbaka på vilken lyckad och rolig helg det vart! Ojojj Även om en del börja krånga för mig! hehe min Iphone4a börjar cpa mer och mer. i lördas sluta min ljudlösknapp att fungera så nu är den på ljudlöst hela tiden och får inge ljud på den.. Så hör inte när det ringer, den durarr inte äns. Bara lyser!

Sen är det min bärbara lilla dator som åkte i golvet ett antal gånger under lördagskvällen! så tangenterna fungerar knappt.. man får trycka som en dåre för att få en bokstav! hehe Jätte drygt! Jaa + att min kamera fungerar inte häller. YEY! Teknikens under!

igår vart det att åka till pappa och anna. Leka med vovsingarna och få mat! Fisk.. mmmmm Och så tvättade pappa min bil som var riktigt skitig så nu är den så ren så (A) hihi

resten av kvällen spenderades i soffan med täcke och kolla på beck! Gunvall! grrr :)


Längtar till sommaren! Sola,bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0