Vart tar veckorna vägen? Ojoojjj

Måndag först sen nu direkt TORSDAG! Kan inte fatta va tiden rinner iväg! hehe

Har moppat golvet så det är snyggt nu på affären!
som jag mer eller mindre gör varje morgon innan jag öppnar! Blir skitigt på en gång! sen alla barnvagnar som lämnar värsta slirdäck avtryck! haha

Väntar på att pappa ska ringa som han gör varje dag! Ska höra om vi kanske ska ta och byta bil underdagen så byter vi tillbaka imorgon! måste ju få på vinterdäcken jag med lixom! hehe


Börjar ju fan bli dags att hitta på va man ska ha för kläder på nyår och juldagen osv... Funderar på om man skulle ha haft en röd klänning?

Ja bara åå börja att fundera här och nu (=

Vilka småttingar vi vär!
Emma, jag och sandra! Inte igår inte! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0